Název: Podpora vztahu se zákazníky zavedením nové elektronické služby
Překlad názvu: Support of customer relationship by introducing a new electronic service
Autoři: Kodýdková, Dana ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Nohava, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-služby; elektronické služby; metodika; služby; zákazník; customer; e-services; electronic services; methodology; services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49195

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203763


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet