Název:
Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia
Překlad názvu:
Communication Strategy of Škoda Fabia Range
Autoři:
Trnka, Eduard ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Filip, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vozu Škoda Fabia třetí generace. Zaměřuje se na dosud nevyužívaný, a přitom velmi přesvědčivý prodejní argument, umožňující komplexní vyčíslení nákladů spojených s vlastnictvím vozidla. Nástroj je znám pod zkratkou TCO (Total Cost of Ownership) a své uplatnění dosud nachází převážně u provozovatelů velkých firemních flotil. Dílčím cílem této práce je posouzení konkurenceschopnosti modelu Fabia z hlediska ukazatele TCO. K tomu bude využit specializovaný nástroj CarCostExpert od společnosti EurotaxGlass. Na základě tohoto srovnání s konkurencí a dotazování v prodejní síti bude navržen koncept komunikační strategie založené na TCO. Součástí konceptu je odhad finančního potenciálu navrženého řešení i analýza souvisejících hrozeb a příležitostí.This diploma thesis deals with the issue of marketing communication of Škoda Fabia third-generation cars. It is focused on previously unused, yet a very convincing sales argument, that enables a complex quantification of expenditure related to the car ownership. The tool is known as TCO (Total Cost of Ownership) and it has been mostly used by large corporate fleets so far. One of the aims of the thesis is to analyse competitiveness of the Fabia model from the viewpoint of the TCO indicator. This analysis is implemented by means of a specialized tool CarCostExpert by EurotaxGlass´s. A concept of communication strategy based on TCO will be suggested according to its comparison with competitors and interviewing sales network. An estimation of financial potential of the suggested solution as well as analysis of related threats and opportunities are constituent parts of this concept.
Klíčová slova:
fleet; marketingová komunikace; Total Cost of Ownership; Škoda Fabia; fleet; marketing communications; Total Cost of Ownership; Škoda Fabia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48502