Název:
Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of a selected company
Autoři:
Kouřimská, Klára ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. V rámci teoretické části jsou definovány základní východiska pro tvorbu marketingové strategie jako např. definování strategických cílů, vize či mise. Dále je také představen marketingový a komunikační mix, kde je dbáno na představení jednotlivých nástrojů komunikační strategie. V praktické části jsou pak teoretická východiska aplikována na největšího českého internetového prodejce Alza.cz a.s. Práce je završena vlastním zhodnocením marketingové strategie společnosti a souborem doporučení ke zlepšení, jež jsou podpořeny vlastním marketingovým šetřením.This diploma thesis deals with the marketing strategy of a selected company. The theoretical part contains general solutions of creating a marketing strategy - such as defining a vision, a mission or strategic goals. After these general solutions the theoretical part also deals with the marketing mix and the communication mix. All theoretical bases mentioned in the first parts of the thesis are then reflected in the practical part, where the theory is applied to the biggest Czech internet retailer Alza.cz a.s. At the end of the thesis, there is the authors's evaluation of the marketing strategy of Alza.cz a.s. and reccomandations to the current strategy supported with own marketing research.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; marketingová strategie; marketingový mix; communication mix; communication strategy; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48444