Název:
Analýza podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Dynastie Group
Překlad názvu:
Analysis of the corporate culture in the hotel chain Hong Ngoc Hotel Group
Autoři:
Vu, Thanh Nhan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá podnikovou kulturou, jejím popisem, významem ve společnosti a analýzou podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Hotel Group, zvláště hotelem Hong Ngoc Dynastie. Práce je rozdělena do tří částí. Obsahem teoretické části jsou základní poznatky o podnikové kultuře, autorka zde rozebírá pojem podniková kultura, její základní vlastnosti a typy podnikové kultury. Praktická část je zaměřena na hotelový řetězec Hong Ngoc Hotel Group, kde je představen hotel Hong Ngoc Dynastie. Autorka se zde zabývá analýzou a popisem podnikové kultury hotelů Hong Ngoc Dynastie a XY sídlící v Praze. Poslední část své práce věnuje porovnávání těchto dvou podnikových kultur a návrhu zlepšení pro hotel Hong Ngoc Dynastie, aby se přiblížila svému cíli stát se jedním z uznávaných hotelů v mezinárodním prostředí.This work deals with the corporate culture, its description, significance and corporate culture analysis in the hotel chain Hong Ngoc Hotel Group, especially the Hong Ngoc Dynastie hotel. The work is divided into three parts. Content of the theoretical part are basic knowledge about corporate culture, the author analyses the term of corporate culture, its basic features and types of corporate culture. The practical part is focused on the hotel chain Hong Ngoc Hotel Group, where the Hong Ngoc Dynastie hotel is introduced. The author concerned with the analysis and description of the corporate culture of two hotels -- Hong Ngoc Dynastie and XY located in Prague. The last part of the study is dedicated to comparing this two corporate culture and improvement proposals for Hong Ngoc Dynastie hotel to approach its goals to become one of respected hotels at international level.
Klíčová slova:
analýza podnikové kultury; firemní kultura; organizační kultura; podniková kultura; typologie podnikové kultury; business culture; business culture analysis; corporate culture; organizational culture; types of corporate culture
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39643