Název:
Analýza marketingových nástrojů subjektů incomingové turistiky
Překlad názvu:
Analysis of marketing tools of incoming tourism services suppliers
Autoři:
Kurimská, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valdaufová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zbývá analýzou marketingových nástrojů subjektů incomingové turistiky. Cílem diplomové práce je na základě několikaletých zkušeností z praxe stanovit a následně ověřit aktuální trendy v oblasti příjezdového konferenčního cestovního ruchu (konferenčního incomingu). První kapitola je věnovaná definicím základních pojmů a velikosti trhu konferenčního incomingu. Druhá kapitola zahrnuje oblast segmentace zákazníků v oboru. Třetí část práce je zaměřena na praktické příklady marketingových strategií a používaných nástrojů. Součástí této poslední kapitoly je samotné ověření trendů, prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření. Výsledky průzkumu potvrdili, že většinu uvažovaných trendů subjekty incomingové turistiky svými názory potvrzují.Diploma thesis contains the analysis of marketing tools of key companies of incoming tourism industry in the Czech Republic. The goal of thesis is to apply my work experience in this field since 2007 and determine current trends in conference incoming tourism industry and via my own survey to investigate if such trends exist on the incoming tourism market according to opinions of suppliers of such services in the Czech Republic. First chapter belongs to introductory part and contains definition of most important terms including estimate of the market size. Second chapter includes description and specifics of segmentation criteria on the incoming tourism field. Third part of my thesis includes description of main marketing tools including examples from praxis. This last chapter contains determination of trends on the market as well as results of survey within most recognized local services suppliers on incoming travel market. Results of survey confirmed local suppliers questioned in survey do recognize many of trends determined.
Klíčová slova:
Destinace; Incoming; Konference; Konferenční incoming; Conference; Conference incoming; Incoming; Tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39410