Název:
Analýza trhu bubble tea v České republice
Překlad názvu:
Analysis of bubble tea market in the Czech Republic
Autoři:
Stibor, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá trhem bubble tea v České republice ve vztahu ke společnosti Bubbleology. Cílem práce je analýza jejího marketingového mixu a navržení změn a opatření, které by vedly ke zvýšení povědomí o značce a následně i ke zvýšení zisků. Za pomoci dotazníkového šetření na internetu je nejdříve určena cílová skupina nápoje. Poté jsou popsány hlavní značky na trhu a identifikována je hlavní konkurence pro Bubbleology. Následuje analýza samotného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištění jsou navrženy doporučení a doplňky k současnému mixu. Jedná se především o zvýšení digital engagement za pomoci sociálních sítí a mobilní aplikace a o zlepšení promočních aktivit v místě prodeje. Správnost konceptů je nakonec ověřena pomocí skupinového rozhovoru.The thesis focuses on bubble tea market in the Czech republic in relation to Bubbleology company. The objective of the thesis is to analyze the marketing mix of this company and suggest additions that would increase the awareness for the brand and subsequently increase the profits. First the target group is identified with the help of on-line questionnaire. Then leading bubble tea brands are described and the main competition for Bubbleology is identified. Follows analysis of the marketing mix. Proposed is increase in digital engagement with the help of social networks and mobile app. Improvements to promotions in the shopping malls are also suggested. The concepts are then verified with the help of focus groups.
Klíčová slova:
Bubble tea; Chytré telefony; Digital engagement; Mobilní technologie; Skupinové rozhovory; Sociální sítě; Bubble tea; Digital engagement; Focus groups; Mobile technologies; Smart phones; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41441