Název:
Personální marketing Hewlett-Packard, s. r. o.
Překlad názvu:
Human resources marketing in Hewlett-Packard, s.r.o.
Autoři:
Fiedlerová, Tereza ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Barcalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem diplomové práce "Personální marketing Hewlett-Packard, s.r.o." je analýza uplatnění personálního marketingu v podniku a vnímání značky společnosti mezi studenty/čerstvými absolventy vysokých škol a návrh na zlepšení činností v jednotlivých oblastech řízení lidských zdrojů. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé činnosti personálního marketingu podniku. Praktická část je zaměřena na analýzu stavu personálního marketingu ve společnosti. V závěru jsou navržena doporučení pro řešení zjištěných problémů a nedostatků.The topic of the thesis "Human resources marketing in Hewlett-Packard, s.r.o." is the analysis of practical use of human resources marketing in the company and a perception of company's brand between students/recent graduastes and a proposal for improvements in particular areas of human resources management. The theoretical part deals with particular personnel activities in the company. The practical part focuses on the analysis of the situation in human resources marketing in the Hewlett-Packard, s.r.o. In the conclusion are some recommendations and proposals to solve the discovered problems and imperfections.
Klíčová slova:
budování značky zaměstnavatele; personální marketing; zaměstnavatelská pověst; employer branding; employer reputation; human recources marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41102