Název:
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Překlad názvu:
Consumer Behaviour in South Korea
Autoři:
Sapelnikova, Anna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zaměří na nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji. Toto téma je velice důležité, protože bez výzkumu nákupního chování není vůbec možné si představit efektivní marketingovou kampaň podniku. Hlavním cílem této práce je zjistit, které faktory nejvíce ovlivňují korejského spotřebitele při rozhodování o nákupu mobilního telefonu, a určit postoje a preference korejského spotřebitele ke značkám Samsung a LG. Z hlediska metodologie se bude práce skládat z teoretické a praktické části a z doporučení. V teoretické části se pozornost zaměří na nákupní chování jedince a na důvody, které ho motivují ke koupi zboží. Praktická část práce bude ve své první části věnována vývoji nákupního chování spotřebitele v Jižní Koreji. V další části práce proběhne dotazníkové šetření. Poslední část práce jsou doporučení, která budou zaměřena na konkrétní podniky.This thesis focuses on the consumer behavior in South Korea. It is very essential because without research of the shopping behavior it is not possible to imagine an effective marketing campaign. The main objective of this thesis is to determine which factors affect Korean consumers by making a purchase of a mobile phone and to determine the attitudes and preferences of Korean consumers to brands Samsung and LG. In terms of methodology, the thesis consists of theoretical and practical part and recommendations. The theoretical part concentrates on the buying behavior of individuals and on the reasons. The first part of the practical part will be devoted to the development of consumers shopping behavior in South Korea. The next part directs reader's attention to the questionnaires. The last part of the thesis focuses on the recommendations which are aimed at the individual companies.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; Jižní Korea; LG; mobilní telefon; rozhodovací proces; Samsung; consumer behaviour; decision making process; LG; mobile phone; Samsung; South Korea
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47090