Název: Marketingová strategie firmy Canon na českém trhu
Překlad názvu: Martketing strategy of the Canon company in the Czech market
Autoři: Vargová, Viktoria ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí firmy; Canon Inc.; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; Canon Inc.; environmental business analysis; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46893

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195635


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet