Název:
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců v době hospodářské krize a konjuktury
Překlad názvu:
Media Influence on Behavioral Aspects of Individuals in the Time of Economic Growth and Decrease
Autoři:
Šulc, Martin ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je zkoumání vlivu médií na chování a prožívání jednotlivců v období ekonomického růstu a poklesu. Teoretická část je věnována související ekonomické problematice, fungování masových médií a jejich způsobu manipulace s jednotlivci. Na tato východiska navazuje praktická část, jejímž cílem je pomocí dotazníkového šetření, zjistit vliv a jak jednotlivci vnímají média. V závěru jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a stanoveno doporučení pro lepší informovanost veřejnosti o daném tématu.The subject of this bachelor thesis is the investigation of media influence on Behavioral Aspects of Individuals in the time of economic growth and decrease. The theoretical part deals with related economic issues, functioning of mass media and a methods of interfernce used by mass media institutes. The practical part continues into the findings of the theoretical part, its goal is, by distributing a questionnaire, finding the level of mass media influence and how the individuals percieve mass media. In the last part of this bachelor thesis are summerized practical recommendations for increasing the public awareness on this very topic.
Klíčová slova:
ekonomický růst; Hospodářský cyklus; manipulace v médiích; masová komunikace; Economic cycle; economic growth; manipulation in the media; mass communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47081