Název: Marketingová strategie dopravní a spediční firmy
Překlad názvu: Marketing strategy of the transport and forwarding company
Autoři: Krajčová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kostoláni, Rastislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvantitativní výzkum; marketing; marketingová strategie; mezinárodní doprava a spedice; RALU; international transport and forwarding; marketing; marketing strategy; quantitative research; RALU

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44860

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194518


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet