Název:
Podnikatelský plán
Překlad názvu:
Business Plan
Autoři:
Polách, Petr ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomové práce má za cíl vytvoření podnikatelského plánu pro zatím fiktivní společnost Car 4 All, která bude poskytovat služby související se sdílením osobních au-tomobilů ve městě Olomouc (ve světě známo pod pojmem carsharing). Práce zahrnuje čtyři základních části -- úvod, teoreticko-metodologickou část, prakticko-aplikační část a závěr. Teoretická část popisuje především strukturu a postup sestavení podnikatel-ského plánu a následně se věnuje firemní strategii, kde jsou charakterizovány vybrané metody strategických analýz. Praktická část již aplikuje popsané postupy a metody na danou společnost. V této části je dále proveden základní průzkum trhu, analýza konku-rence prostřednictvím Porterova modelu pěti sil. Klíčové výstupy pro závěr diplomové práce poskytuje finanční analýza a analýza finančních výkazů. Tato kvalifikační práce slouží i jako můj osobní podklad pro případ, že bych se tento podnikatelský plán rozho-dl skutečně realizovat.This master thesis aims to create a business plan for a fictitious company named Car 4 All which will provide car sharing services in Olomouc. Thesis includes four main parts - introduction, theoretical part, application part and conclusion. The theoretical part mainly describes the structure and procedure for writing a business plan and then focuses on corporate strategy. The practical part is already applying the methods and procedures described on the company. In this section was also made basic market research, competition analysis through Porter's five forces model. The key outcomes for the conclusion provides especially financial analysis and financial statements (e.g. balance sheet, profit and loss statement etc.). This master thesis also serves as my personal basis in case I will actually implemented this business plan.
Klíčová slova:
carsharing; carsharing v Olomouci; podnikatelský plán; systém sdílení osobních automobilů; Business Plan; carsharing; carsharing in Olomouc
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45614