Název:
Trade marketing
Překlad názvu:
Trade marketing
Autoři:
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vymezit pojem "trade marketing" a zhodnotit jeho úlohu v rámci obchodní společnosti Coca-Cola HBC. S použitím interních zdrojů i odborných publikací bude popsáno fungování trade marketingu jak z teoretického, tak praktického hlediska. Stejně tak bude představena společnost Coca-Cola HBC a její postavení na trhu nealkoholických nápojů v České republice.The main objective of this thesis is to define the term "trade marketing" and evaluate its role within the Coca-Cola Hellenic Bottling Company. With the use of internal resources and relevant literature, I will describe the use of trade marketing from both theoretical and practical point of view. I will also introduce the Coca-Cola HBC and its position on the carbonated soft drinks market in the Czech republic.
Klíčová slova:
Coca-Cola HBC; sycené nealkoholické nápoje; trade marketing; carbonated soft drinks; Coca-Cola HBC; trade marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44625