Original title:
Hodnocení online kampaní s návazností na obchodní strategii
Authors:
Štika, Pavel Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na online kampaně, výkonové e-mailové kampaně a bannerové kampaně. Zahrnuje internetový marketing a internetovou komuni-kaci. Cílem praktické části diplomové práce je vyhodnocení proběhlých kampaní pomocí ekonometrického modelu, ověření modelu statistickými testy a určení faktorů, které mají vliv na tržby. Na základě vyhodnocení kampaní je stanoveno doporučení pro firmu, kterým typům přímého internetového marketingu se v budoucnosti věnovat. Výsledky této práce mohou být obecným vodítkem pro firmy, které s těmito kampaněmi začínají. Většina dat použitá v této práci byla získána pomocí programu Google Analytics a zpracována pomocí víceroz-měrné regresní analýzy.The diploma thesis is focused on online campaigns, email and banner cam-paigns. This includes Internet marketing as well as internet communication. Goal of the practical part of the thesis is to evaluate past campaigns using econ-ometric model, statistical model validation tests and to determinate the factors that affect revenue. There will be recommendation provided to the company based on the campaigns evaluation, which types of internet direct marketing to prefer in the future. The results of the thesis could become a general guideline for companies that only started to use internet campaigns. Most of the data used in the theses were obtained from Google Analytics and processed using multi-dimensional regression analysis.
Keywords:
banner; ekonomický a ekonometrický model; internetový marketing; náklady na kampaň; přímý marketing; regresní analýza; výkonová kampaň