Název:
Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh
Překlad názvu:
Launch of the new product of the company Henkel CR into the Czech market
Autoři:
Klausová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Očadlíková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením zavedení nového výrobku společnosti Henkel na český trh. V úvodu je přestavena společnost Henkel, její historie a finanční výsledky posledních dvou let, dále historie značky Persil. Druhá část je zaměřena obecně na východiska marketingové teorie a na její aplikaci ve firmě Henkel ČR. Stěžejní část práce se zabývá samotným zavedením výrobku Persil Sensitive na český trh, analýzou trhu, strategií a vyhodnocením prodejů Persilu Sensitive. Poslední kapitoly jsou věnovány dokreslení trhu pracích prostředků, poskytují informace o způsobech praní, složení pracího prostředku a testech, které se objevily v médiích.
Klíčová slova:
Henkel ČR spol. s r.o.; marketingový mix; Persil; Persil Sensitive; prací prostředky; zavedení nového výrobku
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3524