Název:
Marketingová strategie firmy Giftisimo
Překlad názvu:
Marketing strategy of Giftisimo
Autoři:
Schützová, Karolina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou strategií firmy Giftisimo. Firma vznikla v roce 2003 a provozuje dárkovou balicí službu v Praze, Plzni, Pardubicích, Brně a Bratislavě. Cílem práce je popsat firmu Giftisimo, určit nejsilnější konkurenty na českém trhu a stanovit pozici Giftisima na trhu. Na základě analýzy jsem navrhla doporučení, která by firma mohla použít k vylepšení své marketingové strategie a lepšímu postavení na českém a slovenském trhu.This thesis focuses on the marketing strategy of Giftisimo. The company was established in 2003 and runs the gift-wrapping services in Prague, Plzen, Pardubice, Brno and Bratislava. The goal of this thesis is to introduce the company, settle the strongest competitors in the Czech republic and determine its market position of Giftisimo.Based on the analysis, I suggested some recommendations that could help the company to improve its marketing strategy and gain a better market position in the Czech and the Slovak republic.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; dárková balicí služba; Giftisimo; marketingová strategie; SWOT analýza; gift wrapping services; Giftisimo; marketing strategy; questionnaire research; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22453