Název:
Strategie řízení vybrané značky
Překlad názvu:
Branding building of selected brand
Autoři:
Petránková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Civín, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
Klíčová slova:
Strategické řízení; Strategie; Značka; Bran building; Brand; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22247