Original title:
Využitie marketingových nástrojov pri zvyšovaní predajnosti chovateľských potrieb Zooprodukt, s.r.o.
Authors:
Ábelová, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů marketingu s cílem zvýšit prodejnost chovatelských potřeb. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, podstata jednotlivých marketingových nástrojů, definice a specifikace chovatelských potřeb, které jsou použity v praktické části. V praktické části jsou na základě provedených analýz současného marketingového mixu a prodejnosti produktů společnosti navrženy doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje chovatelských potřeb.This bachelor thesis deals with tools of marketing . The goal of thesis is to raise the saleability of pet supplies. The theoretical part defines basic concepts, respective tools of the marketing, definition and specification of pet supplies, which are used in practical part. In the practical part are designed recommendations to increase the effectiveness of using the sales promotion of pet supplies, based on the analyses of marketing mix and saleability of the products.
Keywords:
cena; chovatelské potřeby; krmiva; marketingový mix; podpora prodeje; reklama