Original title:
Služby Czech POINT jako součást E-governmentu v ČR
Authors:
Weidemannová, Radka Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou poskytovaných služeb Czech POINT jako součást eGovernmentu s hlavním zaměřením na Českou poštu. Práce je rozdělena do dvou částí a to na literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše se zabývá vymezením hlavních pojmů týkajících se této pro-blematiky jako např. eGovernment, kontaktní místo, eGON a další, vždy s návazností na příslušný zákon. Uvádím zde také úplný výčet všech služeb Czech POINT s jejich stručnou charakteristikou. V závěru této části práce se zmíním o novinkách v poskytování služeb v eGovernmentu. Ve vlastní práci provedu zmapování dostupnosti pracovišť Czech POINT ve Žďáře nad Sázavou. Konkrétně se zaměřím na pobočku České pošty a Městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou. Dojde zde k porovnání těchto dvou poskytovatelů služeb Czech POINT a odhalení některých problémů. V závěru této části uvedu konkrétní návrhy řešení uvedených problémů.This thesis deals with Czech POINT services provided as part of eGovernment with the main focus on Czech Post. The thesis consists of literary research and my own research. The literary research defines main notions concerning this issue, such as for example eGovernment, contact point, eGON and others, always in relation to the corresponding law. Also I present the complete list of all Czech POINT services with their brief characteristics. The literary research ends with service innovations in eGovernment. In my own research I find out the availability of Czech POINT sites in Žďár nad Sázavou. Especially, I focus on the branch of Czech Post office and municipality in Žďár nad Sázavou. I compare these two Czech POINT providers and reveal some problems. At the end of this part, I make suggestions for solving these problems.
Keywords:
Czech POINT; e-government; eGON