Original title:
Nizozemsko jako zdrojový trh cestovního ruchu pro Českou republiku
Authors:
Ježková, Helena Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové kampaně, která bude v Nizozemsku propagovat Českou republiku jako atraktivní turistickou destinaci pro letní dovolenou. K dosažení cíle je analyzováno Nizozemsko jako trh příjezdového cestovního ruchu ČR a provedeno dotazníkové šetření o tom, jaké mají Nizozemci preference pro letní dovolenou a jaké mají povědomí o ČR jako o destinaci pro letní dovolenou. Výsledky mohou posloužit agentuře CzechTourism pro vytvoření marketingové kampaně.The aim of this bachelor thesis is create a proposal for a marketing campaign. This proposal will represent the Czech Republic as an attractive destination for summer holidays. To achieve this target, it is necessary to analyze the Netherlands as a demographic of the Czech Republic tourism interest, and to create a survey about the Dutch opinion, their travel preferences for summer vacation, and their awareness of the Czech Republic as a destination. CzechTourism can then use these results to create an appropriate marketing campaign.
Keywords:
destinace cestovního ruchu; komunikační mix; marketingová kampaň; marketingová komunikace destinace