Original title:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Olomouckého kraje
Authors:
Mašta, Michal Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Závěrečná práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Olomouckém kraji. Výzkum se zaměřoval na dřevostavby zkolaudované v letech 1995--2014 a určoval základní profil jejich uživatelů, typ stavby a prvotní motivy vedoucí k realizaci výstavby. Na základě získaných zkušeností byly dále specifikovány výhody a nevýhody tohoto typu bydlení. Vzhledem ke studiu oboru regionálního rozvoje je tato práce více zaměřena na socioekonomický faktor před faktorem dřevařským. Závěr této studie obsahuje celkové hodnocení dřevostavby, charakteristiku jejího typického uživatele a doporučení pro dodavatele a místní samosprávu.This final thesis is about the marketing study of the satisfaction of users with the wooden structures in the region of Olomouc. The research focused on wooden structures approved from 1995 to 2014 and determined the basic profile of their users, type of construction and initial motives leading to the realization of construction. Based on the experience gained, were further specified the advantages and disadvantages of this type of houses. Due to studies in the field of regional development, this work is more focused on socioeconomic factors than timber factors. Conclusion of this study contains an overall assessment of timber, characteristics of typical user, recommendations for suppliers and local autonomy.
Keywords:
dřevostavba; marketingová studie; Olomoucký kraj; regionální rozvoj; spokojenost; uživatel; výhody a nevýhody dřevostaveb