Název:
Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh
Překlad názvu:
The Tesco Company's New Products Launch Strategy
Autoři:
Guričová, Marie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Černý, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá zaváděním nových výrobků na trh. Konkrétně se jedná o výrobky vlastních značek. Nejdříve se zaměřuji na charakteristiku společnosti Tesco a na trh s privátními značkami. Po SWOT analýze a segmentaci zákazníků následuje stěžejní část práce - marketingový mix těchto výrobků a jejich zhodnocení zákazníky.This bachelor thesis deals with new products launch on the market, specifically, it concerns private labels' products. I focus on the characteristics of the Tesco company and on the private labels' market. The SWOT analysis and customer segmentation are followed by the pivotal part of my theses - the marketing mix of the new products and customers' evaluation.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; Tesco; vlastní značky; marketing mix; marketing strategy; private labels; Tesco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21804