Název:
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Překlad názvu:
Purchasing decision process of consumers in the sweet biscuits and wafers market
Autoři:
Mihoková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kopáčková, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat kupní chování spotřebitelů na trhu sušenek a oplatek, nalézt specifika a zmapovat využití prodejních kanálů. První část je věnována teoretickému aparátu, který pomůže pochopit spotřebitelovy predispozice, životní styl a průběh kupního rozhodovacího procesu v obecné rovině. Druhá část je zaměřena na samotný trh sušenek a oplatek a současnou situaci. Třetí praktická část se zabývá výsledky marketingového výzkumu spotřebitelů v oblasti sušenek a oplatek.The aim of this diploma thesis is to analyze a purchasing behavior of consumers in the market of biscuits and wafers, find specifics and map out the usage of sales channels. The first part focuses on the theoretical apparatus that helps to understand consumers' predispositions, lifestyle and purchasing decision process in general. The second part concentrates on biscuits and wafers and the current situation. The third practical part deals with the results of marketing research of consumers in biscuits and wafers category.
Klíčová slova:
chování spotřebitelů; kupní rozhodovací proces; rozhodování; spotřebitelé; sušenky a oplatky; behavior of consumers; biscuits and wafers; consumers; decision-making; purchasing decision process
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21422