Název:
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Překlad názvu:
Teamwork in sound postproduction of audiovisual work
Autoři:
Šléška, Jan ; MOUDRÝ, Jiří (vedoucí práce) ; HART, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním záměrem práce je určení obecných psychologických principů, na jejichž základě týmová spolupráce funguje. Pro zdařilé vedení týmu je důležitá nejen znalost těchto principů, ale také jejich adekvátní aplikace do specifického prostředí zvukové postprodukce.
První třetina práce obecně pojednává o socio-psychologických vztazích uvnitř týmu jako celku a pojmenovává hlavní principy jeho funkce.
V dalších dvou třetinách práce se analyzuje zvukový supervizora jako týmový vůdce a specifikuje se náplň jeho práce, například jak by měl tým správně sestavovat a koordinovat. V dalších kapitolách je analyzováno specifické prostředí zvukové postprodukce a je popsán ideální model z hlediska správné funkce týmu. Poté jsou vysvětleny rozdíly týmů dočasných a trvalých, srovnají se jejich specifika s přístupem solitérním a popíše se jejich nejvhodnější aplikace do prostředí zvukové postprodukce.
Závěrečné srovnání ideálního teoretického modelu s praxí uzavře celou práci.The main goal of this thesis is to describe psychological principles in general, which brings good function of teamwork. For successful leadership of team is very important not only good knowledge of those principles, but one has to know how them apply into specific environment of sound postproduction.
The first third of thesis speaks generally about socio-psychological relationships inside team as the unit and describes main principles of its function.
Second two third of thesis analyse sound supervisor as a team leader and specify his work activity, for example how he should correctly create team and coordinate it. In next chapters is described specific environment of sound postproduction and is created model of ideal team in the sense of good function. Then, are described differences between temporal and long-lasting teams. By comparing their characteristics with solitaire model of work, one can tell which are the most suitable solutions for environment of sound postproduction.
Final comparing of ideal and theoretical model with everyday reality closes whole thesis.
Klíčová slova:
audiovizuální tvorba; psychologické aspekty; zvuková postprodukce; zvuková tvorba
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7772