Název: Česká republika ve vnímání zahraniční veřejnosti
Překlad názvu: Czech Republic as perceived by foreign public
Autoři: Dobrovolskaja, Alexandra ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image státu; kulturní diplomacie; nation branding; veřejná diplomacie; Česká republika; cultural diplomacy; Czech Republic; nation branding; public diplomacy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21196

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet