Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Dvořáková, Vendula ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Strašíková, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je stručně charakterizovat podnik, provést situační analýzu, popsat současné využívání nástrojů marketingového mixu, zhodnotit je a případně navrhnout opatření k jejich zlepšení.The goal of my bachelor work is the characteristic of the company , then I make situation analysis, describe exploitation of Marketing Tools, at the end I make the evaluation and purpose their improvement.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza; výrobek; marketing; marketing mix; PEST analysis; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20830