Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Karlíková, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vostrý, Miloš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, to znamená její produkt, cenovou politiku, marketingovou komunikaci a distribuci. Dále zhodnotit užití těchto nástrojů, případně navrhnout zlepšující doporučení.The aim of this thesis is to describe the company, analyze particular Instruments of the marketing mix (product, price, promotion, place). I would like to sum up the usage of above mentioned instruments, eventually suggest improvement assessments.
Klíčová slova:
cena; distribuce; firma; komunikace; marketing; marketingový mix; Pivovar Jihlava, a. s.; produkt; propagace; communication; company; marketing; marketing mix; Pivovar Jihlava; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20787