Název:
Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Překlad názvu:
Specific market segment and the impact of the economic crisis on the spending power of representatives of that segment
Autoři:
Khachatryan, Emmanuel ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce zkoumá specifický segment trhu, na kterém jako poptávající vystupují homosexuálové. V první části pojednává o problematice orientace na gay segment trhu - zkoumá potíže, kterým musí čelit podniky, které se rozhodnou gay klientelu oslovit, sleduje vývoj českého gay segmentu trhu v čase a zabývá se možnostmi a příklady propagace orientované na gaye. Ve druhé části pomocí dotazníkového šetření řeší otázku toho, jaký je český gay zákazník, jak se liší od heterosexuálů z hlediska koupěschopné poptávky a jak se svými penězi hospodaří v období krize.This thesis focuses on a specific market segment in which the demand is represented by homosexuals. The first part deals with the problems of gay marketing - observes the difficulties to which the businesses have to face reaching the gay clientele; then it explores the process of the development of the Czech gay market segment and focuses on possibilities and some examples of gay-oriented promotion. The second part is addressed to the questions about the characteristics of a Czech gay customer; it observes how he differs from a heterosexual in terms of an effective demand and how he manages his money during the crisis.
Klíčová slova:
gay; krize; LGBT; marketing; růžové peníze; segmentace trhu; targeting; crisis; gay; LGBT; market segmentation; marketing; pink money; targeting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20709