Název:
Segmentace ve finanční instituci
Překlad názvu:
Market segmentation in financial institution
Autoři:
Gasiorovičová, Markéta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kovářová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na složitý trh finanční služby. Základní zaměření klade na pojišťovnický trh a produkt pojištění z provozu vozidla, kde se na reálném trhu v posledních 3 letech silně projevily snahy o větší míru segmentace. Práce mapuje přístup k segmentaci jednotlivých subjektů na trhu a vysvětluje konsekvence. Dále zhodnocuje přístup pojišťoven k segmentaci a doporučuje best practice z praxe i návody z teorie pro další rozvoj. Následně porovnává přístup segmentace na pojišťovnickém trhu se segmentací v bankovnictví, které se potýká s významně složitější službou a zároveň využívá pouze základní segmentace. Práce poukazuje na základní chyby v přístupech k segmentaci a bere z nich ponaučení pro další segmentační rozvoj.Work is focused on main problems of segmentation in practical life taking complicated financial services showing difficulties the market is facing. Aa main stream is author describing czech insurance market where segmentation has held a prime place within media and insurers interest. On the other hand is also showing banking sector where easy and simple marketing segmentation has been adopted. After analyzing the real situation, author is taking best practice advise from real world and also recommendation on what to do next from theory.
Klíčová slova:
finanční služba; marketing; segmentace; banking sector segmentation; car insurance; financial services; market segmentation; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20621