Název:
CSR v praxi českých firem - komparace sdělení českých a zahraničních firem
Překlad názvu:
Empirical findings on CSR in the Czech Republic - Comparison of statements of the Czech and international firms
Autoři:
Saňková, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Ambrožová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce popisuje stav CSR v České republice na základě zkoumání CSR sdělení určených stakeholderům na webových stránkách českých firem a jejich porovnání s výsledky světového výzkumu. Teoretická část obsahuje definici pojmu, historii a zasazení CSR do širší souvislosti udržitelného rozvoje. Dále popisuje základy teorie stakeholderů a stakeholder relationship managementu. Praktická část pak vychází ze světového výzkumu CSR sdělení stakeholderům a z výzkumů o významu stakeholderů pro firmy, uskutečněných v západní a střední a východní Evropě. Po představení výzkumů v ČR následují výsledky výzkumu této diplomové práce - skupiny stakeholderů, ke kterým se české firmy na svých webových stránkách obrací, a kategorie sdělení, která jsou jim určena. Práce je uzavřena doporučeními pro české firmy.This diploma thesis describes the situation of CSR in the Czech Republic, by investigating CSR statements addressed to the stakeholders of the Czech firms on their websites, and comparing them to the results of a world investigation. The theoretical part involves a definition of CSR, its history and wider context of sustainable development. It also describes the grounds of stakeholder theory and stakeholder relationship management. The practical part begins with a description of the world investigation of CSR statements, and continues with other investigations about the importance of stakeholders for the firms which were conducted in the West, and in the Middle and Eastern Europe. Researches in the Czech Republic follow. Finally, the results of this diploma thesis are introduced -- the groups of stakeholders to which Czech firms address their statements and categories of these statements. As a conclusion, recommendations for the Czech firms are formulated
Klíčová slova:
CSR; CSR reporting; stakeholder; udržitelný rozvoj; CSR; CSR reporting; stakeholder; sustainable development
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20519