Název:
Marketingová prezentace firem na Facebooku - analýza prezentace výrobců přírodní kosmetiky a biokosmetiky
Překlad názvu:
Marketing presentation of companies on Facebook - manufacturers of natural and organic cosmetics presentation analysis
Autoři:
Komorousová, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své bakalářské práci se zabývám otázkou marketingové prezentace firem na Facebooku. Zaměřuji se v ní především na zkoumání tohoto aspektu na facebookových stránkách čtyř vybraných českých výrobců kosmetiky a biokosmetiky. Cílem mé práce bylo zodpovědět výzkumnou otázku "Jak se prezentují na své stránce na Facebooku vybraní čeští výrobci přírodní kosmetiky a biokosmetiky?" Předkládány text je rozdělen do dvou částí. V teoretické části uvádím teoretické poznatky týkající se především marketingu a sociální sítě Facebook. V empirické části se snažím nalézt odpověď na výše zmíněnou výzkumnou otázku za pomoci studia různých faktorů. Mezi zkoumané proměnné patří počty fanoušků, doba provozu stránek, vkládání příspěvků stránky či obrázků, využívání aplikace Události, počty liků, příspěvky ostatních či Engagement Score.In the following bachelor thesis I deal with the topic of Facebook marketing presentation. First of all, I concentrate mainly on examining of this aspect on Facebook web pages of four selected manufacturers of cosmetics and biocosmetics. The goal of this thesis was to answer the research inquiry: "How do the selected manufacturers of cosmetics and biocosmetics present themselves on facebook web pages?" The present text is divided into two parts. The theoretical one includes theoretical knowledge related to marketing and Facebook social website. In the empirical one I try to find answers to the above mentioned research inquiry with the help of study of many different factors. The examined variables include the number of supporters, the duration of the use of the website, commenting, uploading photos, using the application Events, the number of likes, the comments of the other users and Engagement Score.
Klíčová slova:
Marketing na internetu; Marketing na sociálních sítích; Marketingová prezentace na Facebooku; Marketing on social networks; Marketing on the Internet; Marketing presentation on Facebook
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37263