Název:
Brand management
Překlad názvu:
Brand Management
Autoři:
Polách, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.In the first part of my bachelor's thesis on the theme "Brand management" are explained the theoretical aspects of brand management and this part also determines the basic concepts in this issue. The practical part of this bachelor's thesis deals with brand building and also with brand management in the company ALFUN Inc. In the last section are described in detail and explained the basic methods of brand valuation as an intangible asset.
Klíčová slova:
Brand management; Budování značky; Ocenění značky; Značka; Brand; Brand building; Brand management; Brand valuation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36283