Název:
Vstup firmy sieťového marketingu na zahraničný trh
Překlad názvu:
Expansion of network marketing company to foreign market
Autoři:
Hakun, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Spoločnosť DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION - D.I.C. a.s. je česká firma zaoberajúca sa výrobou a predajom diamantových šperkov a predajom investičných diamantov, ktorá pre distribúciu využíva model sieťového marketingu. Cieľom diplomovej práce bolo analyzovať ruský trh, predovšetkým jeho politické, ekonomické, sociálne, kultúrne a iné špecifiká v súvislosti so vstupom spoločnosti D.I.C. a.s. do Ruska. Ďalej bolo cieľom zhodnotiť potenciál ruského trhu s diamantmi a diamantovými šperkmi a spracovať analýzu konkurencie. Pre účely diplomovej práce bola spracovaná PEST analýza, analýza mikroprostredia a SWOT analýza. Na základe týchto analýz boli navrhnuté praktické odporúčania pre firmu D.I.C. a.s.Společnost DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION - D.I.C. a.s. je česká firma zabývající se výrobou a prodejem diamantových šperků a prodejem investičních diamantů, která jako distribuční model využívá síťový marketing. Cílem diplomové práce bylo analyzovat ruský trh, především jeho politická, ekonomická, sociální, kulturní a jiná specifika, a to v souvislosti se vstupem společnosti D.I.C. a.s. do Ruska. Dále bylo cílem zhodnotit potenciál ruského trhu s diamanty a diamantovými šperky a zpracovat analýzu konkurence. Pro účely dosažení cíle byla vypracovaná PEST analýza, analýza mikroprostředí a SWOT analýza. Na základě těchto analýz byly navržená praktická doporučení pro firmu D.I.C. a.s.DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION -- D.I.C. a.s. is Czech company using network marketing model to sell its own diamond jewelry as well as loose diamonds. The purpose of this thesis was to analyze Russian market especially political, economic, social and cultural and other characteristics with regard to expansion of D.I.C. to Russia. Furthermore, the purpose was to evaluate Russian diamonds market potential and perform competition analysis. For purpose of the thesis PEST analysis, microenvironment analysis and SWOT analysis were conducted. Based on results of the analyses, practical advices for D.I.C. were presented.
Klíčová slova:
analýza konkurence; MLM; PEST analýza; Rusko; ruský diamantový trh; SWOT analýza; síťový marketing; vstup na ruský trh; competition analysis; expansion to Russian market; MLM; network marketing; PEST analysis; Russia; Russian diamonds market; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36171