Název:
Popis a postup založení ICT SSC
Překlad názvu:
Description and methodology of starting ICT SSC
Autoři:
Pucholt, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hausmann, Oto (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá tématikou center sdílených služeb. Cílem této práce je popsat ICT SSC a navrhnout formalizovaný postup založení ICT SSC v České republice. Pro dosažení cíle je práce rozdělena na dvě části. V první části je představen teoretický rámec center sdílených služeb. Znalosti načerpané v první části jsou využity v části druhé. Druhá část představuje formalizovaný postup založení ICT centra sdílených služeb a případovou studii. Případová studie vychází z reálného projektu, který realizovala mezinárodní skupina maloobchodního prodeje. Přínos práce spočívá v podání uceleného popisu problematiky a ve skloubení teorie a praxe.Diploma thesis deals with the topic of shared service center. Aim of this thesis is to charac-terize ICT SSC and propose a formalized procedure for the establishment of ICT SSC in the Czech Republic. To achieve its objective, the thesis is divided into two pats. The first part presents a theoretical framework of shared service centers. Newly acquired knowledge is used in the second part. The second part presents a formalized procedure establishing ICT shared service centers and case study. Case study is based on real project, which was implemented by an international retail group. The author's contribution to this work lies in comprehensive description of the problem and the integration of theory and practice.
Klíčová slova:
Centrum sdílených služeb (SSC); sdílená služba; služba; service; shared service; Shared service center (SSC)
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36138