Název: Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace Taneční školy Hes
Překlad názvu: Marketing Communications and Efficiency of Marketing Communication of the Dance School Hes
Autoři: Dolák, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Taraba, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; komunikační mix; marketing; marketingový mix; taneční škola; communication; dance school; marketing; marketing communications; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36108

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162807


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet