Název:
Marketing a sociálne siete
Překlad názvu:
Marketing and social networks
Autoři:
Danišová, Mária ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárska práca sa zaoberá fungovaním internetových sociálnych sietí a ich využitím na marketingové účely. Cieľom práce je oboznámiť čitateľa o súčasných sociálnych sieťach a opísať postup zadávania reklamy na týchto stránkach. Autorka v záverečnej časti zhŕňa nadobudnuté poznatky o marketingu a sociálnych sieťach a na základe dotazníkového šetrenia, ktoré sa týka sociálnych sietí a reklamy na nich, ako aj vnímania tohto typu marketingu spotrebiteľom, robí závery o najvhodnejšom typu marketingu na sociálnych sieťach. Súčasne dáva firmám odporúčania o tvorení reklám na sociálnych sieťach podľa výsledkov dotazníkového šetrenia.Tato bakalářská práce se zabývá fungováním internetových sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Cílem práce je seznámit čtenáře o současných sociálních sítích a popsat postup zadávání reklamy na těchto stránkách. Autorka v závěrečné části shrnuje nabyté poznatky o marketingu a sociálních sítích a na základě dotazníkového šetření, které se týká sociálních sítí a reklamy na nich, jakož i vnímání tohoto typu marketingu spotřebitelem, dělá závěry o nejvhodnějším typu marketingu na sociálních sítích. Současně dává firmám doporučení o tvoření reklam na sociálních sítích podle výsledků dotazníkového šetření.This bachelor thesis deals with the functioning of the Internet social networks and their usage for marketing purpose. The aim of the thesis is to present the current social networking sites and to describe the procedure of creating an advertisement on these sites. At the final section, the author summarizes data collected about marketing and social networks. On the basis of her own research that concerns the social networking sites and the advertising on them, as much as perception of this type of marketing by the consumer, the author makes conclusion about the most convenient type of the social network marketing. She also gives an advice to the companies about the creation of advertisements on social networking sites according to the results of her research.
Klíčová slova:
marketing; reklama; sociální média; sociální sitě; advertising; marketing; social media; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35620