Název: Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu: The analysis of OP Papírna´s Olšany, s.r.o. business strategy at internal and foreign markets
Autoři: Petrmann, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šanovec, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix; obchodní a marketingová strategie; SWOT analýza; tenké tiskové papírky; značkový papír OP; business and marketing strategy; marketing mix; OP brand; SWOT analysis; thinprint paper

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162073


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet