Název:
Analýza marketingové strategie firmy Meopta s.r.o. na zahraničních trzích
Překlad názvu:
Analysis of the marketing strategy of the company Meopta Ltd. on foreign markets
Autoři:
Lebduška, Martin ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krutílková, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první kapitole práce uvádí teoretické definice marketingu a odborných pojmů, které jsou používány dále v práci. Ve druhé kapitole se zabývá popisem zkoumané firmy, její historií, fungováním a specifiky. Třetí kapitola je zaměřena na porovnání prostředí Ruského a Finského trhu. Předposlední kapitola pojednává o aktivitě konkurenčních firem na zkoumaných trzích. V páté kapitole jsou pak na základě SWOT analýzy navrhnuty změny marketingové strategie.The first chapter presents the theoretical definition of marketing and technical terms that are used in the work. The second chapter describes Meopta Ltd., its functioning, history and specifics. The third chapter focuses on the comparison of environment on Russian market with environment on Finnish market. The penultimate chapter deals with activities of competitors on the surveyed markets. The fifth chapter proposes changes of marketing strategy based on SWOT analysis.
Klíčová slova:
analýza; Finsko; marketing; Rusko; analysis; Finland; marketing; Russia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35355