Název:
Franchising as a method of internationalization of business activities
Překlad názvu:
Franchising jako metoda internacionalizace podnikatelských aktivit
Autoři:
Asmalovskyy, Oleksandr ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Pavlík, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this work is to evaluate franchising as a form of internationalization of business activities of small and medium enterprises and its effectiveness. Then define market sectors in which this method can be applied and analyze current situation of franchising on Czech and world markets. The work also focuses on idle segments of the Czech market. In conclusion, I would like to determine whether franchising may have strong development prospects in the Czech Republic and the world in future.Cílem této práce je zhodnotit franchising, jako formu internacionalizace podnikatelských aktivit malých a středních firem, a jeho efektivnost. Následně vymezit oblasti trhu, ve kterých lze tuto metodu aplikovat, a analyzovat aktuální situaci franchisingu na českém a světovém trhu. Poté se zaměřím na nevyužité segmenty českého trhu. V závěru je mým úkolem stanovit, zda by franchising v budoucnu mohl mít silné perspektivy rozvoje v České republice a ve světě.
Klíčová slova:
efektivnost; franchising; perspektivy; světová ekonomika; tržní sektory; efficiency; franchising; future prospects; market sectors; world economy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35334