Název:
Strategická analýza nestátního zdravotnického zařízení se zaměřením na marketingovou strategii
Překlad názvu:
Strategic analysis of private healthcare facilities with a focus on marketing strategy
Autoři:
Lebeda, Stanislav ; Jankůj, Miroslav (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části představím strategické analýzy potřebné pro strategické řízení společnosti a teoretické aspekty marketingové komunikace včetně marketingové mixu. Cílem praktické části je provedení strategické analýzy Evropského stomatologického centra s.r.o. v Praze a analýza jeho marketingových aktivit a návrh zlepšení jak strategického řízení, tak marketingových aktivit.In the theoretical part, I introduce strategic analyses needed for strategic management of a company, and theoretical aspects of marketing communacation, including marketing mix. The aim of the practical part of this work is creat strategic analysis of Evropské centrum stomatologie s.r.o. (Europien center of stomatology s.r.o.), and an analasys of its marketing activities, proposing improvements to both thein strategic management and marketing activities.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; Marketingový mix; Strategická analýza; Marketing communication; Marketning mix; Strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34113