Název:
Marketingové využití hry geocaching
Překlad názvu:
Marketing use of geocaching
Autoři:
Vávrová, Katka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá analýzou využití hry geocaching. Cílem této práce je vysvětlit, zda a za jakých podmínek je možné využít hru geocaching při marketingových aktivitách. Je zde proveden rozbor a zhodnocení již existujících projektů využívajících hru geocaching. Na základě získaných výsledků je navržen vlastní projekt.This diploma thesis deals with analysis of use of the game geocaching. The aim of this work is to explain whether and under what conditions it is possible to use geocaching in marketing activities. There is an analysis and evaluation of existing projects using geocaching. Own project is designed pursuant the obtained results.
Klíčová slova:
Geocaching; marketing; projekt; Geocaching; marketing; project
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33948