Název:
Marketing neziskových organizací
Překlad názvu:
Marketing of non-profit organisations
Autoři:
Novotná, Veronika ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Altmannová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V diplomové práce se zabývám využitím marketingových aktivit v neziskových organizacích. V teoretické části je charakterizován neziskový sektor a definice neziskové organizace, následuje vymezení možné klasifikace, typologie a druhy neziskových organizací. Dále se v teoretické části věnuji financování neziskových organizací a marketingu, kde jsem se zaměřila hlavně na marketingovou koncepci, řízení a marketingový mix. Praktická část popisuje marketingové aktivity ve dvou vybraných neziskových organizacích zabývajících se integrací cizinců do české společnosti a činnostmi s tím souvisejícími, jako je např. poskytování právního a sociálního poradenství. U těchto organizací jsou rozebrány marketingové aktivity, ke komu směřují a dále pak konečné shrnutí a porovnání těchto organizací. Cílem mé diplomové práce je pomocí těchto organizací poukázat na potřebnost marketingových aktivit v neziskových organizacích.In diploma thesis I'm dealing with marketing activity usage in non-profit organizations. There are description of non-profit segment and definition of non-profit organizations in theoretic part, followed by specific classification, typology and kinds of non-profit organizations. Then I attend to financing non-profit organizations and marketing, with focusing on marketing conception, leading and marketing mix. Practice part describes marketing activity in two chosen non-profit organisations engaging in integration foreigners to Czech society and related activities, such as law and social advice afford. Marketing activities in these organisations are analysed, along with there direction, summary and comparing. Aim of my diploma thesis is to show needful of marketing activities in non-profit organizations with assist of these organizations.
Klíčová slova:
marketingový mix; neziskové organizace; zdroje financování; marketing mix; Non-profit organization; resources financial
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16185