Název:
Ovlivňování zákazníka v maloobchodě
Překlad názvu:
Influence customer in retail
Autoři:
Bernat, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce v teoretické části vysvětluje pojmy a oblasti důležité pro ovlinění zákakazníka v praxi. Hlavní část rozděluje marketingovou komunikaci a jednotlivé prvky přibližuje také za pomoci praktických příkladů. K práci patří i analýza dotazníkového šetření ukazující názory spotřebitele na tuto problematiku. Je možné tedy posoudit, nakolik si zákazníci jsou vědomi působících vlivů.Thesis explains in its theoretical part aspects that are important for practical use. Its main part classifies marketing communications in five main parts by giving many examples. Last part of thesis is questionary about customer's opinion to affecting their purchase decision.
Klíčová slova:
maloobchod; nákupní rozhodování; stimulace zákazníka; customer influence; purchase decision; retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15480