Název:
Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
Překlad názvu:
marketing mix focused on senior
Autoři:
Preisová, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými na seniory, predikcí vývoje populace a sociálně ekonomickými údaji o seniorech. Závěr práce je věnován porovnání vhodných a nevhodných marketingových nástrojů.Main goal of diploma thesis is to show senior segment as potencial lucrative market
Klíčová slova:
cílený marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; segmentace trhu; senioři; marketing instruments; marketing mix; marketing segmentation; product; target marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15161