Název: Image a identita značky - vybrané problémy
Překlad názvu: Brand Image and Brand Identity - Selected Issues
Autoři: Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adidas; Hodnota značky; Identita značky; Image značky; Nike; Sportovní značka; Adidas; Brand identity; Brand image; Brand value; Nike; Sports brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14787

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10757


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet