Název:
Využitie informačných systémov pri riadení prevádzky v banke Banco Popolare Česká republika
Překlad názvu:
Information systems in Banco Popolare Česká republika
Autoři:
Petrášová, Alexandra ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Halousek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto diplomovej práce je podať obraz o minulom a súčasnom postavení banky Banco Popolare Česká republika a skupiny Banco Popolare vo svete s dôrazom na meniace sa prostredie, v ktorom operuje a krízu na finančných trhoch. Zameriam sa na využitie informačných systémov v bankách obecne a vykonám analýzu a zhodnotím implementáciu bankového informačného systému BankUp, identifikujem problémové body a navrhnem vlastné opatrenia, ktoré by pomohli v budúcnosti predísť podobným problémom a ušetriť časové a finančné náklady. Ďalej sa pokúsim nájsť nový potenciál previazania BankUpu na Internet Banking a systém Customer Relationship Management a navrhnem vlastné riešenia ušité na mieru banky Banco Popolare Česká republika.Cílem této diplomové práce je podat obraz o minulém a současném postavení banky Banco Popolare Česká republika a skupiny Banco Popolare ve světe s důrazem na měnící se prostředí, v kterém operuje a krizi na finančních trzích. Zaměřím se na využití informačních systémů v bankách obecně a vykonám analýzu a zhodnotím implementaci bankovního informačního systému BankUp, identifikuji problémové body a navrhnu vlastní opatření, které by pomohly v budoucnosti předejít podobným problémům a ušetřit časové a finanční náklady. Dále se pokusím najít nový potenciál převázání BankUpu na Internet Banking a systém Customer Relationship Management a navrhnu vlastní řešení ušité na míru banky Banco Popolare Česká republika.The aim of this thesis is to show the past and present situation of the bank Banco Popolare Česká republika and group Banco Popolare in the world. I will focus on usage of information systems in banks generally and I will analyze and evaluate the implementation of banking information system BankUp. I will identify the main problem points and propose some actions to be helpful in the future. I will try to find a new potential of connection of BankUp with Internet Banking and system Customer Relationship Management.
Klíčová slova:
Banco Popolare Česká republika; bankovní informační systém; Řízení vztahů se zákazníky; Banco Popolare Česká republika; banking information systems; Customer Relationship Management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14587