Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Autoři:
Revayová, Marcela ;
Karásková, Hana (vedoucí práce) ;
Habr, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
The aim of Bachelor thesis are brief company characteristic, analysis of application marketing mix tools, after that follows evaluation and contingent recommendation.
Klíčová slova:
cena ;
distribuce ;
komunikační mix ;
marketing ;
marketingový mix ;
osobní prodej ;
propagace ;
reklama ;
vztahy s veřejností ;
výrobek ;
advertisement ;
communication mix ;
marketing ;
marketing mix ;
personal selling ;
place ;
price ;
product ;
promotion ;
public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14309
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10279
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce