Název:
Projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování
Překlad názvu:
Features of social stratification in consumer behaviour
Autoři:
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se snaží ukázat významnost sociální stratifikace pro marketing. Jsou vysvětleny příčiny odlišného spotřebního chování jednotlivých sociálních tříd. Výzkum "Market&Media&Lifestyle -- TGI" společnosti Median spotřební chování velmi podrobně mapuje -- tato data jsou podkladem pro praktickou část, kde jsou sledovány projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování v mnoha různých oblastech.This bachelor thesis tries to show the importance of social stratification for marketing. There are explained causes of different consumer behaviour of particular social classes. The research "Market&Media&Lifestyle -- TGI", done by company Median, maps the consumer behaviour in detail -- this data is the basis for practical part where features of social stratification are followed regarding the consumer behaviour in a lot of different areas.
Klíčová slova:
sociální stratifikace; společenské třídy; spotřební chování; consumer behaviour; social classes; social stratification
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14266