Název:
Vybrané problémy reklamačního řízení
Překlad názvu:
Selected Problems of Complaint Procedure
Autoři:
Harantová, Monika ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první části bakalářské práce na téma "Vybrané problémy reklamačního řízení" je vysvětlena právní úprava reklamací dle občanského a obchodního zákoníku a stanovuje základní pojmy týkající se dané problematiky. V další části jsou uvedena základní pravidla při nakupování ve velkých, malých a internetových obchodech. Také jsou zmíněny záruční lhůty, jejich plynutí a promlčení z hlediska místa prodeje a druhu reklamované věci. Práce seznamuje čtenáře i s možnostmi řešení neuznaných reklamací. Bakalářská práce je psána formou manuálu, který by mohl sloužit jako návod k orientaci v reklamačním řízení.In the first part of my bachelor's work on the theme "Selected Problems of Complaint Procedure", the legal regulation of complaint according to civil and commercial code is explained and the basic concepts of these problems are specified. In the next part, the basic rules for shopping in large, small and internet shops are specified. The warranty period, their flight and expiration of rights in term of the point-of-sales and kind of goods under complaint are mentioned. The work introduces readers to the possibilities of solving the non-complaints. The bachelor's work is written as the manual that could serve as a guide to navigation in complaint procedure.
Klíčová slova:
prodávající; reklamace; reklamační řízení; spotřebitel; complaint procedure; complaints; consumer; seller
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14237