host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Ostatní
>
Neziskové organizace
> Nadace Proměny Karla Komárka
Nadace Proměny Karla Komárka
Vyhledat v 17 záznamech:
všechna pole
název
autoři
klíčová slova
datum zveřejnění
instituce
typ dokumentu
název konference
ISBN/ISSN
číslo projektu
plný text
číslo záznamu
Tipy pro vyhledávaní
::
Rozšířené hledání
Nejnovější přírůstky:
2019-10-01
16:04
Výroční zpráva Nadace Proměny 2006
Nadace Proměny
Úplný záznam
2019-10-01
16:00
Výroční zpráva Nadace Proměny 2007
Nadace Proměny
Úplný záznam
2019-10-01
15:18
Výroční zpráva Nadace Proměny 2008
Nadace Proměny
Úplný záznam
2019-10-01
15:14
Výroční zpráva Nadace Proměny Karla Komárka 2018
Nadace Proměny Karla Komárka
Úplný záznam
2018-08-21
16:34
Měsíc školních zahrad 2018 – Průvodce aktivitami venku
International School Grounds Alliance
Průvodce činnostmi, které lze podniknout s dětmi (ve věku 3–18 let) venku během Měsíce školních zahrad, který každoročně připadá na květen. Průvodce obsahuje přes 80 tipů aktivit a jeho cílem je pobídnout školy po celém světě, aby svým žákům umožnily trávit více času na školním hřišti či školní zahradě.
Plný text:
PDF
Úplný záznam
2018-08-21
15:39
Výroční zpráva Nadace Proměny Karla Komárka 2017
Nadace Proměny Karla Komárka
Plný text:
PDF
Úplný záznam
2017-06-28
10:25
Výroční zpráva Nadace Proměny Karla Komárka 2016
Nadace Proměny Karla Komárka
Plný text:
PDF
Úplný záznam
2017-06-28
10:20
Výroční zpráva Nadace Proměny 2015
Nadace Proměny Karla Komárka
Plný text:
PDF
Úplný záznam
2015-12-16
14:04
Jak proměnit park ve spolupráci s veřejností a odborníky
Nadace Proměny
metodika pro tvorbu a obnovu městského parku nebo jiného veřejného prostoru, ve spolupráci s odborníky a s veřejností
Plný text:
PDF
Úplný záznam
2015-12-16
13:58
Jak proměnit zahradu na míru dětem a jejich vzdělávání
Nadace Proměny
metodika pro tvorbu a obnovu školních zahrad a dětských hřišť realizovaných na míru uživatelům, ve spolupráci s dětmi, učiteli, rodiči a odborníky
Plný text:
PDF
Úplný záznam
[>> více]